Dan före dopparedan!

Det känns lite som dagen före julafton, eller någon annan spännande dag.. Och det är det ju! Imorgon tar vårens stora äventyr fart. Jag och ett helt gäng andra, på våra cyklar, trampandes Värnen Runt! 3 dagar har vi på oss och det ser ut att bli solsken hela vägen. Håll nu tummarna att det förblir så!

Jag hade som mål att samla ihop 150 mil innan denna helg var kommen. Det gick...sådär. Jag har trampat på en del i veckan och den totala summan för den här våren blev 102,5 mil. Jag fick omvärdera och omprioritera efter vägens gång så jag är nöjd att jag hann passera 100-mila-sträcket!

Nu är väskan packad och jag känner mig redo! Lite sömn på det här, sen är det dags. Imorgon kl. 8.15 rullar Grupp 10 från Adolfsbergsskolan. Tre dagar och femtioåtta mil senare rullar vi tillbaka in på samma skolgård. En lägesrapport att vänta efter söndag, med andra ord!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0