Tisdagen den 13:e mars

Dagen vi alla fruktat och längtat efter, på samma gång! Det råder uppsatshets och ångest bland Sjuksköterskeprogrammets T6:or på Örebro Universitet. Dead line för C-uppsats, dagens datum, 16.00. 4 utskrivna ex, vissa häftade, andra inte. Lämna i en mapp och ett fack eller personligen. Maila in en version utan referenslista för granskning. Lägga upp en version med referenslista för allmän beskådan. Det är många varianter att hålla reda på och det är mycket småfix som ska göras klart. Mailtrafiken går het mellan jess och shmerb denna förmiddag, må jag säga.

Hets och jäkt, med andra ord. Men, jag låter mig inte direkt påverkas. Jag äter lunch ur turkos matlåda och youtubar. Nostalgitrippen är ett faktum när jag hittar dessa klipp;
http://www.youtube.com/watch?v=F2SnDSst1Mw&feature=related

http://www.youtube.com/watch?v=VBBcDxoX_Po

Jag bara undrar, vart har dessa människor tagit vägen!?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0