Dagens Dilemma

Det är ont om tid, så jag kör en snabbgenomgång sen förväntar jag mig massvis med lösningar för det är ett stort problem som måste lösas snabbt!!

Om 10 minuter börjar ett program som jag vill se. Skräckblandad förtjusning och självplågeri varje torsdag kl. 21.55. Programmet går på kanal 5 och heter The River. Redan nu har jag gåshud. Läskigt värre. Paranormal activity möter Blair Witch Project. Jag vet inte varför jag vill titta, det bara är så. Men det är inte problemet.

Problemet kanske ni förstår om ni läser föregående inlägg. Sambo. Slovakien. Jag. Snöslaskigt Sverige. Med andra ord, liten och ensam i stor och läskig lägenhet.

VAD SKA JAG GÖRA!?
Tittar jag så får jag men för livet. Men jag vill ju titta. Men inte bli för alltid galen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0