Nytt år...

..men inte en ny termin ännu. Vi lämnade in det allra sista (hoppas jag!) för denna termin idag. På måndag är det nya tag som gäller. En sista halvårslång kraftansträngning. 6:e och sista terminen på sjuksköterskeprogrammet. Vi inleder starkt med uppsatsskrivande i 10 veckor.

Denna helg tänker jag ägna åt positiva tankar så jag har en bra inställning på måndag, inför annalkande utmaning.

Samtidigt som jag plitar ner detta inlägg shufflar jag mig igenom en av alla tiotal spellistor vi har på Spotify. Låten som spontant börjar spelas är Donkeyboy - Ambitions. Och det var väl ändå ambitioner som var lite av temat här?

if somebody's going to make it
then this somebody ought to be you

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0