Friday, I'm in love!

Saturday, wait
Sunday always comes too late
But Friday never hesitates

Fredagar är fantastiska dagar! Den här har inte varit något undantag. Det har pluggats i två omgångar. Däremellan tog jag mig en promenad på barmark, i strålande solsken, med sällskap av fågelsång och solbrillor - ett måste! Vårkänslorna var ett faktum och fjärilarna vaknade till i magen! Livet är härligt! Ett riktigt tufft spinningpass och sen ytterligare en promenad i motsatt riktning.

Kvällningen kom fortare än jag trodde, men jag har hunnit med en mysig kvällsfika med en fin vän. När jag kom hem för dryga timmen sen passade jag på när jag ändå var i farten att ta en ordentlig vända med dammsugaren, hänga lite tvätt och fixa i ordning. Inte det vanligaste av fredagsnöjen, men förmodligen ett av de som ger bäst känsla efteråt! Nu ska jag lägga mig i soffan med något gott att tugga på och invänta min käre fästman som är ute på jobbgalej, idag igen! Är det inte utlandsresa så är det aktiviteter och mat. Somliga har tur!

Imorgon är det lördag och jag tror bestämt att jag tar ledigt från C-uppsatsande. Jag ser istället fram emot en mysig dag med träning och diverse andra trevligheter som avslutas med en efterlängtad spelkväll!

Nä, soffan var det..
Trevlig helg alla härliga!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0