Kära Örebroare

..detta är ett stort TACK! Tack för att ni finns och för att ni tagit emot mig med öppna armar.
Jag trivs och det är eran förtjänst.

Det finns en tapper skara som jag nöter och sliter på och med. Vilka tjejer! Mycket tok har vi hittat på.

Allt detta utöver skolan där vi faktiskt, tro det eller ej, spenderar mest tid. Tillsammans.
Detta är det senaste påhittet; Vårruset! Vi och drygt 10 000 tjejer till svettades fram på Örebros gator.

Före:



Efter:

Omåttligt fräscha!

Till och med så pigga i benen att vi ställde upp och bidrog till att få ett varsitt träd planterat.


Varför allt detta, kan man ju undra? Jo, det är ju så att detta läsår börjar lida mot sitt slut och jag blir lite blödig och nostalgisk när jag ser tillbaka på det år som passerat på nolltid. Extra medveten om vilka fantastiska människor jag har omkring mig, blev jag igår när världen sattes i gungning och dessa toppentjejer fanns där som en fast och stadig hand.

TACK hörrni, och bra jobbat!



Kommentarer
Postat av: Anna

Like you a lot :)

2010-05-25 @ 12:59:35
Postat av: Jessica

Gud så fin du är Carro! Bästa sammanfattingen av det gångna året..som gått så snabbt!

nollning till sista tentan för i den här terminen! Kommer sakna detta i sommar!

2010-05-26 @ 01:15:47
Postat av: Liljan

åå va fint Carro! det har verkligen varit ett sjukt härligt år med ett underbart gäng! kraaam

2010-06-09 @ 10:18:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0