Stolthet

Efter en lång ledighet med semester på andra sidan det stora blå har nu ett par veckor passerat med få föreläsningar men desto mer tid spenderad med nära och kära runt om i Gästrikland. Jag är så otroligt lyckligt lottad som har så många underbara människor omkring mig! Och jag är inte bara stolt över mig själv och den tillvaro jag skapat för mig själv, jag är också så otroligt stolt över var och en av dessa människor. Alla med egna liv, personligheter, visioner, kvalitéer och förmågor.

Gårdagen spenderades till stor del i Storvik och detta är resultatet;

http://www.priyankadesign.se

Min underbara, vackra och talangfulla vän Priyanka designar och syr sina egna kläder. Detta imponerar mig något oerhört, inte bara för att jag själv inte ens klarar av att sy korsstygn, men också för hon besitter ett driv och en målmedvetenhet utan dess like och ett mod att satsa på sin passion i livet! Stolthet, är då bara förnamnet!
Jag vill inget hellre än att hon ska få all den uppmärksamhet hon förtjänar, så jag försökte dra mitt strå till stacken genom att fota kreationerna hon, med själ och hjärta, skapat!

Se och njut, gott folk!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0