Den kallas himlen och jag har aldrig varit där..

"Det är första dagen på ett nytt år och resten av livet. Sky's the limit, baby"

Sky's the limit och jag vill verkligen tro att 2010 kommer ta mig med storm! Att jag sitter här om ett år och tänker "Shit!". Men jag tror för att jag ska kunna komma dit måste jag ta en dag i taget. Tappa andan, lite varje dag. Då kommer summan av kardemumman bli "Shit!". Med start idag.

Jag har tappat andan idag redan. Flera gånger om, då denna låt gått på repeat. Jag vet inte vad det är, men det är någonting. Och detta någonting får mig att tappa andan. Igen och igen och igen.

Det kallas himlen och jag har aldrig varit där.
Men när jag ser på alla stjärnor över himlen så önskar jag att du var här.
Du var så poetisk och nu går du i en annan värld och jag kan bara säga:

Kom tillbaks, den här världen är så underbar!
Kom tillbaks, hela världen är så underbar!
Och det kunde lika gärna varit jag, lilla fågel blå.

Du var så poetisk och nu går du i en annan värld.
Jag tror den kallas himlen och jag har aldrig varit där.
Men när jag ser på alla stjärnor önskar jag att du var här.
Och nu kan jag bara säga

Kom tillbaks..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0