Tisdag. Tis-Dag, This-Dag, This Day. I love it!

Ja, det är verkligen en bra dag idag! Vet inte om det är vädret, eller vad det är. Men bra är det. Har haft en toppendag i skolan med seminarium och föreläsning. Är förvisso jättetrött idag, men det berör inte så mycket. Är hemmavid och har nyligen beställt biljetter till Lisa Ekdahl, som spelar i Västerås på fredag. iiih :D Tanken var först att hon inte skulle spela i Sverige under hösten, utan satsa internationellt då hennes nya album är på engelska. När jag såg att hon skulle turnéra i huvudtaget kollade jag på biljetter till Holland, Frankrike, Portugal.. Allt var slutsålt! Så ni kan ju förstå att lyckan var stor när hon tog sitt förnuft till fånga och bokade in 6 spelningar i Sverige. Och ni kan ju förstå att lyckan är total nu när jag fått en biljett! Och redan nu på fredag. iiih :D
Kan det bli bättre tentabelöning? Tror inte det!

På tal om tenta känner jag mig rätt nervös, trots att det "bara" är en hemtenta. Vi får den imorgon bitti och ska vara klara på fredag morgon. Men det ska nog gå bra! Det känns bra att mjukstarta lite ändå, och slippa salstenta första kursen.

Hur som haver, det är imorgon! Nu väntar en höstpromenad med kameran och Helena. Ikväll nalkas innebandy! iiih :D

Sa jag att det var en bra dag?!

Kommentarer
Postat av: Veronika

Det VAR en bra dag :)

Allt är bra med mig, tack. Verkar som att det är riktigt bra med dig?

Kram!

2009-09-29 @ 17:42:53
URL: http://veronikabackman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0