Sunday, bloody sunday

Ja, då var det söndag igen. Jag mår rätt bra idag. Det har varit en bra helg. Jag har inte hunnit tänka, och det är bra. Det har varit bebis- och hundmys, det har varit frisörbesök, det har varit hästhoppning, grillning, utgång, leka hårfrisörska, flertalet promenader, dans, jobb, matlagning och mycket mer. Jag har hunnit med en hel del, kan man säga. Och nu säger ryggen sitt. Efter att ha spenderat tid i köket som resulterade i 13 matlådor och promenerat i 1,5 timme, efter en heldag på jobbet ståendes och gåendes, då känner man att man lever. Nu blir det en film. Sängen eller soffan, ännu inte bestämt.

Söndagsångest i all ära, men det känns rätt okej idag. Imorgon är det måndag, sen kommer veckan försvinna. På torsdag morgon bär det av till sydligare breddgrader, igen. Äventyren avlöser varandra. Livet stannar inte. Dagarna avlöser varandra, och fort går det.

Kommentarer
Postat av: mo

om du kisar med öronen så hör du att bono egentligen sjunger: "små negrer i sanden" Usch, sikken rasist!



..synd att du inte kunde komma idag :( Det betyder ju att jag inte får nåt kaffe. ;) Krya på du!

2009-05-12 @ 13:00:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0