Update

Ja, en liten uppdatering kanske är på sin plats. Som det kanske syns har bloggen fått ett nytt ansikte. Inte allt för smickrande, om ni frågar mig. Men det där med koder hit och dit har aldrig varit min starka sida, dock är väl inte jag den som viker mig för att prova på något nytt? Har dock inte haft tid att göra nåt åt det sedan dess, så det får vara såhär så länge, tills det att jag tar tjuren vid hornen och fixar till det så det blir peeeerfecto.

Idag är det söndag. Vasaloppssöndag. Det är imponerande, tycker jag. 9 mil på skidor är ingen barnlek. Jag håller på att fundera och planera. Har fått så många frågor om varför jag tränar, och vad jag tränar till.. Personligen behöver jag inget direkt mål eller anledning, då jag har rätt lätt för att motivera mig själv, men jag tänkte det kunde vara kul med en utmaning.. Så, gott folk, vad tror ni om Tjejklassikern 2010? Det innebär Tjejvasan, skidor 30 km, Tjejvättern, cykel 90 km, Vansbro tjejsim 1 km, Lidingöloppet, tjejversionen 10 km. Känns inte allt för oöverkomligt.. Kanske om jag håller mig hel och smärtfri, att det kan vara ett rimligt mål att sikta mot.

Veckan som gått har inneburit sportlov för alla skolbarn här omkring. Lov innebär dock inte lov och ledighet för oss, snarare tvärt om. Det har varit fullt ös med utflykter och konfirmationsläger. Det känns att man är lite sliten. Helgen kom dock så småningom. Fredagen bjöd på bebis- och hästmys, innan det var utgång på tapeten. Det blev ett blandat resultat för samtliga inblandade, men i det stora hela var det en trevlig kväll. Gårdagen spenderades på bortaplan, närmare bestämt Västerås, men en hög koncentration av favoriter på liten yta. Fantastiskt mysig dag, som avslutades med dans. Mindre mysigt, då mina nerver inte gör som de ska, som jag vill. Bortdomnat ben och illamående satte stopp för det önskade dansutövandet.  Nu har jag, som sagt, kikat på Vasaloppsstarten, ätit gröt och donat lite. Det är dags för en vända till gymmet.

Det var en liten uppdatering från Norra Götgatan. Och kom ihåg..
Idag är första dagen på en ny månad, och på resten av livet...

----------------------------------------------------------------------------------------
5 minuter senare..
Ibland lyser hårfärgen igenom. Hur kan jag sitta här och säga att jag vill göra Tjejklassikern 2010, när Tjejvasan redan gått för i år? Smart Caroline, ruskigt smart.
-----------------------------------------------------------------------------------------
Efter Fridas kommentar..
Nu vet jag inte vad jag ska skylla på längre. Trötthet, hårfärg, DUMHET?
Jag vet inte ens vilket år det är. Grattis. Glöm allt jag sa här ovanför. Tack. Nu ska jag vara tyst.

Kommentarer
Postat av: Frida

Men du Caroline, nu är jag lite förvirrad. Om du vill göra tjejklassikern 2010, varför skulle du då åkt tjejvasan 2009? Är jag helt dum nu eller?

2009-03-01 @ 10:18:11
URL: http://acquisitivelife.blogspot.com
Postat av: Frida

; ) Saknar dig du, dig och alla andra blondiner där hemma, hehe.

2009-03-01 @ 21:16:05
URL: http://acquisitivelife.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0