Mellan två jobb

Ja, jag är hemma en vända mellan jobbet och jobbet. Det är tisdag, den obligatoriska mötesdagen. Arbetsplatsträff tidigare idag med omvärldsanalys. Ungefär lika spännande som det låter. Nu snart är det dags för årsmöte med SKU (Svenska Kyrkans Unga). Jag är någon form av ansvarig, så det är väl bäst att infinna sig. Jag är dock ytterst skeptisk till att det kommer något/någon barn/ungdom, men den som lever får se om min skepsis blir motbevisad..

För övrigt är det en tämligen medioker tisdag. Trist väder, otroligt trött, har så ONT. Det är en riktigt dålig knä-dag idag och värken tröttar ut mig. Det ska bli intressant att åka skidor i Kungsberget imorgon. Tänker det fortsätta vara såhär varmt blir det tungt att åka. Det blir en riktig utmaning för knäna, men så blir det - jävlas man idag får man fan för det imorgon! Hårt mot hårt, mina vänner.

Jag har varit och lånat lite kurslitteratur idag också. Och lämnat tillbaka "gammal", sådär lagom försent tydligen. 91 kronor gick det kalaset på - för lite sena böcker! Det tycker jag var onödigt. Skärpning fröken.

Nu blir det ombyte och vidare mot nästa möte! Sedan blir det en tidig kväll i kväll, då sömnen lyser med sin frånvaro. Igår var jag rätt bra och kom i säng i tid, men vaknade med 30-45 minuters intervall hela natten. Dessa tidiga träningsmornar som jag tycker så mycket om börjar kännas i kroppen. Men, det kostar att ligga på topp, sägs det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0