Helt slut, på riktigt?

Nu börjar jag bli rädd för mig själv. Jag är  h e l t  förvirrad.

Efter en fantastiskt mysig kväll med Pria har jag nu landat, kollat mail, pratat lite, lyssnat på lite ljuv musik. Sitter här och laddar för diskvattnet har jag tappat upp och disken ligger i. Och vi vet väl alla hur spännande det är att diska i kallt vatten?
Klockan rinner iväg och jag gör ett språng mot köket - snacka snopet värre när all disk är diskad och klar i diskstället!

Jag har alltså glömt bort att jag diskat upp all disk från middagen. Inget man gör sådär på två minuter heller. Pria, du kanske kan komma hit oftare och underhålla mig så pass att jag glömmer bort vad jag gör? :)
Nej, skämt å sido. Skrämmande, är vad det är, för jag har inte koll på nånting.

Jag har dock koll på att det är tisdag imorgon. Jag ska jobba, sen ska jag på föreläsning i Hofors. Men först ska jag sova. Lika bra att springa till sängs innan jag glömmer bort vart jag skulle, och vad jag skulle göra där.

På återseende! (om jag kommer ihåg det)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0