It's raining, it's pouring..

och inte så lite heller. Idag görs inte många knop. Huvudvärk, äckligt skitont i halsen, febertoppar, ont i öronen. Igen. Och igen. Och igen. Måttligt less på att vara krasslig nu, men förhoppningsvis vänder det..snart!!
Jag har knopat på tillräckligt hela morgonen/förmiddagen/dagen, så jag njuter av en  l e d i g eftermiddag och kväll. Inte helt fel att slötitta på tv. Minns inte när det hände sist. Men strax ska jag ta tag i packandet och lägga mig att läsa min nyinköpta lektyr. Imorgon är det jobb på schemat på morgonen, sen lär det bli ett litet break innan vi bär oss av på juniorläger till Undersvik hela helgen. Låt oss tro och hoppas att vädergudarna gör sitt!

Åter söndag, med andra ord.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0