Okej, hörrni...

Detta är inte acceptabelt längre. Inte Okej, som Therese skulle, och säkert säger, ha sagt. Det håller liksom inte  i längden. Det är ingen väl utarbetad plan, känner jag. Det kan komma få förödande konsekvenser. På lång sikt är inte det här någon god idé. Heller inte på den kortaste av korta sikter heller, för den delen. Det skapar bara irritation, utmattning och diverse fysiska åkommor. "Njut så länge det varar!" NO WAY! Jag ser ingen som helst anledning till,eller njutning i, denna värme!
(OBS! INTE ett skämt.)

Så, nu är det sagt. Jag håller på att dö. Och hur mår du själv?

Lisa Ekdahl igår var ju det bästa som hänt (min) omvärld/en! Åh, extas, är bara förnamnet. Och låtvalet sen. Talar direkt in i hjärtat. Det tackar och blockar vi för. Det nya albumet är en riktig hit. Ett sommartips alltså. Lisa Ekdahls Give me that slow knowing smile.

Annars flyter det, ordagrannt, på som vanligt. Jag badar i svett dagligen, men har inte premiärbadat i någon sjö eller dylikt ännu. Känns inte riktigt aktuellt att ge sig på sådana projekt om kvällarna, då jag allt som oftast är helt slut efter jobbet. Eller har något annat som ska göras. Fullt upp alltså. För ovanlighetens skull.

Igår hade vi urnnedsättning för älskade farfarn. Bilder därifrån svslutar detta inlägg.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0