Oh, those summer nights..

Ljuvligt!
Är nu hemma efter en perfekt kväll med utedans till bra musik och vacker solnedgång över vattnet. Kan den svenska sommaren bli mycket bättre än så? Jag trodde visst inte det.
Och som alltid, efter en lyckad danskväll, är jag så svettig så jag ser nyduschad ut. Så är dock inte fallet, utan en dusch är på sin plats, såhär mitt i natten.

Jag tror bestämt bror är lite orolig för att jag inte ska få med mig saker så jag klarar mig över helgen. "Har du packat än!?" Jag trodde visst inte det. Det har varit fullt ös idag. Har inte riktigt hunnit, mer än i tanken. Och i tanken är planen att packa lätt. Lättare än lättast lätt. Jag kan ju sånt nu för tiden.

Helgen kommer alltså tillbringas på sydligare breddgrader. Jag tar tåget till Malmö 6.26 från Gävle imorgon bitti. Väl i Skåneland väntar umgänge med the one and only, storebror, men också det efterlängtade efterlängtade.... Tia, Nova och Helena! Åh. 1,5 år. Jag är nervös. Är det normalt?

Hur som haver, det har varit en lång och jobbig dag på många sätt. Många minnen har väckts till liv och mycket medlidande. Men det har också varit en bra dag. Riktigt bra. Som, tidigare nämnt, avslutades på bästa tänkbara sätt. Dans dans dans.

Trevlig helg, gott folk. Fröken beräknas åter söndag eftermiddag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0