Wehoo!

Jag vet inte riktigt vad folk förväntar sig av den här bloggen. Jag vet inte, och jag bryr mig inte sådär sanslöst mycket. Ni förväntar er förmodligen inte listor. Och vad vet jag, ni kanske inte ens gillar listor? But I do.. I do I do I do. Så här kommer en till! För annars händer det inte sådär tokmycket nämnvärt i min vardag. Det är som vanligt. Jobbet rullar på, träningen rullar på, skolan rullar inte på. Som vanligt, var det.

namn : caroline
födelsedag : 22 september
hemstad : sandviken
ögonfärg : blå
hårfärg: blond
längd: 178
högerhänt/vänsterhänt: högerhänt
civilstatus: singel
värsta ovanor: allt eller inget-tänket
stjärntecken: jungfru
skostorlek: 39/40
svagheter: just nu, mandariner/apelsiner
rädslor: framtiden
det första du tänker på när du vaknar: "vad är klockan!?"
när går du och lägger dig: för sent
mest saknade minnet: Vi5

ANTAL
antal djur: 0
antal syskon: 1
antal piercings: 2
antal tatueringar: 3 (näe, men visst hade det varit festligt?)

FRAMTIDEN
namn på barn: kerstin och frej (ej förhandlingsbart)
vad vill du bli när du blir gammal: lycklig och hel
drömjobbet: något som gör skillnad

FAVORIT
mat: korvstroganoff alá caroline
sport: innebandy, alla kategorier
djur: häst
glass: 88:an
godis: sånna där hårda, lite sura, ovala (thomas vet!)
låt: av ingens frö
tuggummi: extra white professional
helgdag: fredag
årstid: höst
tandkrämsmak: sensodyne
radiostation: sandvikenradio 89,9 megaheeeerts!

HAR DU NÅNSIN
varit kär: --
rymt hemifrån: nej
skolkat: ja
sovit utomhus: ja, i egenbyggt vindskydd
gråtit i skolan: ja
spytt i skolan: nej, gud bevars!
velat bli modell: se föregående svar
sett en död människa: inte en, tre
ätit sushi: åh, ja!!
varit på scen: javisst
retats: jag ska ha varit rätt bra på det en gång i tiden

THIS OR THAT
pepsi/cola - pepsi (förutom när jag får sånt där sällsynt coca cola-sug!)
mc donalds/burger king : mc donalds
choklad/vanilj: choklad
jordgubbar/blåbär: jordgubbar
kött/veg: kött
tv/film: film
adidas/nike: adidas
kinesiskt/mexikanskt: mexikanskt!
kakor/paj: paj(san!!)
mtv/vh1: vh1
blind/döv: döv

KAN DU
gå ner i splitt: ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha, trodde inte det va!
skriva med båda händerna: ja, faktiskt!
vissla: oja!
blåsa en bubbla: OM jag kan
rulla din tunga i en cirkel: tro det eller ej
ha dina ögon i kors: det med
nudda näsan med tungan: nej, där går gränsen, till och med för mig

VEM VAR DEN SENASTE PERSONEN
du nuddade: linda?
du pratade i telefon med: maria (:
du msnade med: robin!
du kramade: shit. jag minns inte ens när jag kramades sist :(
du skällde på: tonåringarna på jobbet
du sportade med: sportar gör jag själv, men jag tränade med sjukgymnasten imorse

SENAST DU
skrattade: på jobbet
grät: förra veckan
filmen du såg: human trafficking
tuggade tuggummi: igår, det är sant!
drog ett skämt: dagligen
sjöng en sång: tidigare ikväll, på jobbet

VAR ÄR DU
vad ser man utanför ditt fönster: en stooor parkering
lyssnar du på musik nu: ja
om ja, vad: roxette - how do you do
vad har du på dig: nerifrån - upp: strumpor, raggsockar, jeans, trosor, bh, linne, t-shirt, sjal, glasögon, diadem
vad är det på din musmatta: har ingen ju

HAR DU NÅGONSIN
blivit kallade Bög: nej, borde jag det?
ljugit om din ålder: ja
bråkat utan anledning: det har jag svårt att tro! möjligen av rena principskäl

HAR DU UNDER DEN SENASTE MÅNADEN
druckit alkohol: ja
shoppat: ja
skejtat: näe? inte under den senaste livstiden heller
bakat: nej
motionerat: ja
solat: nej, men det börjar bli dags

Kommentarer
Postat av: Pria

Hihi nu har jag inte bara stulit en lista utan två :P Så sjukt mysiga dessa listor när jag läser på din blogg :) Tack för senaste det gör vi om snart igen ! :)

2009-01-28 @ 18:56:57
URL: http://priyankaenglen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0