Förtydligande

Jag är inte lika bitter och deppig som det kanske låter. Jag vill bara att ni ska veta det, framförallt de som tydligt uttrycker sin oro. Jag mår bra! Allra helst nu efter två relativt produktiva dagar. Inte så mycket på pluggfronten, men lite skolarbete (gruppuppgifterna) blev helt klara idag. Nu siktar jag framåt, på 8:e februari. Då ska nog till och med jag ha hunnit klart! Inser dock att det inte är toklångt dit heller, men det är i alla fall längre fram än på fredag. Tack för det!

Jobbet börjar dra igång ordentligt nu. De flesta planeringar är spikade och allt är bokat och klart. Jag ser fram emot den här terminen, det är mycket roligt på gång! Det underlättar så mycket om man har något att se fram emot. Jag ser även fram emot ytterligare många och långa timmar på gymmet. Nu inser jag hur mycket jag saknat det!

Idag kändes det som vår! Grönt, solsken, fågelkvitter..
Allt är inte så pjåkigt emellanåt! (:

Har även fått ett mycket lockande erbjudande idag och jag vill, entusiastisk som jag är (för det mesta), bara säga JA JA JA! Men, klok som jag blivit, bad jag att få tänka på saken. Tomten gav mig ingen, men i födelsedagspresent hoppas jag att få TID! Det finns så mycket jag vill göra, och så lite tid..


Vår!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0