Did you give the world some love today, babe?

Hej i natten!
Sitter här i sängen i mitt hem, iförd pyjamasshorts och munkjacka. Illamåendet börjar lägga sig och tröttheten kryper på. Idag är det Alla Hjärtans Dag. Det har varit en bra dag på alla sätt och vis. Den har firats med sovmorgon, träningsledigt, jobb, shopping och middag hos mamma och pappa. Jag har umgåtts med de som är närmast (både geografiskt, släktmässigt och i förhållande till hjärtat) och det är väl det den här dagen går ut på? De övriga, som förhåller sig lika nära hjärtat, men inte geografiskt, har blivit skänkta många tankar. Jag har fått valentine-presenter, kärlek, värme och omtanke. Jag är lyckligt lottad, Big Time! Väl hemma hos mor och far, efter en trerätters middag, bojkottade jag melodifestivalen och tog mig en nostalgitripp på pappas dator. Hittade lite bilder jag själv inte har som andas  K Ä R L E K. Jag lämnar er med de bilderna, då de säger mer än 1000 ord, för sängen. Lång dag imorgon med träning, jobb och resa till Stockholm.


Syskon, visst


The men of my life


No words needed

'
Gör om, gör rätt


Midsommar, med allt det innebar


Dansglädje


Good old times


The joy of life


För det förflutna - nuet - och framtiden

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0