I'm leaving on a jetplane...

Oh, how I wish I was about to leave on a jetplane.

Hur som, det är en låt som nästlast sig fast i mitt huvud i flera månader nu. Jag kommer på mig själv gå och nynna och sjunga ut denna fantastiska melodi. När jag inte trodde det kunde bli så mycket bättre hittade jag en heeeelt underbar version på Spotify. Tyvärr finns den inte på youtube, men om ni kan leta på Emily McEvan's version av klassikern "Leaving on a jetplane", do it!  En annan Spotify-upptäckt... Elin Sigvardsson's version av LW's "Kom ihåg mig". Det är så att man får gåshud. Och apropå gåshud.. Vi repade igår, klanen Strand och jag... På lördag kan det bli riktigt bra alltså. Riktigt bra, så bra att man får gåshud.

Men påväg med ett flygplan är jag tyvärr inte. Inte inom en beskådlig framtid. Tåg däremot, på lördag. Helgen spenderas i Uppsala & Stocholm, till Rebeccas stora besvikelse. Förlåååååt, men jag lovar att vara så närvarande söndag/måndag att ni inte ens kommer märka att jag inte var där lördag kväll.

Nu har jag varit och tränat. Det gick lite sisådär. Det gör ont, men det var det värt. Dags att hoppa in i duschen och bege sig mot jobbet. Till kvällen väntar modevisning. Måttligt motiverad, men det blir nog fantastiskt bra till slut. Torsdagar är bra dagar. Och jag vet inte om jag vågar säga det högt....men det verkar som om våren är påväg, på riktigt! iih.

Puss och kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0