Åter

Ja, nu är vi hemma efter fjällbravader. Och som det har skrattats. Tur att man har festliga arbetskamrater när man fraktas till fjälls för att tillbringa 3 dagar innanför skinnet på varandra. Mycket trevligt. Bilder kommer då batteriet är laddat.

Landade i Sandviken vid fyra snåret. Sen har effektivitet varit mitt andranamn. Jag har varit på stan och kollat på gardiner och annan interiör, jag och mor har varit på IKEA och inhandlat..allt. Rubbet är nu beställt, betalt och satt på fraktlistan till min nya adress. Det landar på N.Götgatan imorgon eller på fredag. Vi hann även hämta far och åkt upp till lägenheten. Väl där får jag Årets Chock 2008. Det är ju fel tapet! (tror jag..) Någonstans har det brustit i kommunikationen, eller så kan det vara som så att jag var så stressad då tapetvalet gjordes att jag helt enkelt tänkte fel. Skrev fel. Tanken har dock funnits på denna tapet. Det var inte mitt slutgiltiga val, men absolut ett tänkbart alternativ, så det blir så bra, så bra!

Nu har jag hunnit få i mig lite ätbart, tänka över morgondagen och sätta upp en någorlunda fungerbar plan. Hey, jag börjar skolan imorgon. Innan det ska jag helst hämta nycklar, lämna papper, kolla läget på en "ny" gård, ev. ta emot möbler, träna, GÅ TILL KIROPRAKTORN. Nu håller dock huvudet på att trilla av, och jag känner hur jag sätter en smått speedad touch på detta inlägg. Bäst att lägga ner innan det urartar sig.

Godnatt.

Kommentarer
Postat av: Frida

Hej du din äventyrare. Snart är jag hemma, får se hur mycket tid du har då med skolan och allt. Men ja, hon ropade, Hello. Annars var det en man med en väldigt feminin röst :)

2008-09-04 @ 16:38:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0