Och regnet det bara öser ner..

Tidelipom!
Är precis hemkommen från en helfestlig morgonpromenad, i regnet. Det var otroligt segt och kallt och blött, men skönt.
Det är kaffedags nu, och lite frukost och lite dusch och fix. Sitter här och funderar på hur jag ska lösa sladd-frågan. Det känns som om hela vardagsrummet är belamrat med sladdar. Värsta snubbeltrådarna, så inbrott här är lönlöst. Men det största problemet är ju hur otroligt fult det är. Urk. Någon sladd-expert!?

Ska inte bli långrandig utan sätta fart. Har lite grejer att fixa på stan och på Pastors innan jobb på eftermiddagen. Måste även packa ihop lite pryttlar och pinaler. Tar mig en mini-semester i Uppsala från och med ikväll. Åker efter jobbet, är åter lördag kväll någon gång.

En annan ball grej med Lunarstorm är Balla fakta.
Personlighet: Hård som sten
Boende: Ensam (I en tvåa med snygga tapeter)
Favoritmat: Det pappa lagar
Politik: Hemligstämplat
Civilstatus: Öppen för förslag
Musikstil: Enformigt
Intressen: Samla på saker
Klädstil: Bak-och-fram
Hårfärg: Randig

Kommentarer
Postat av: KB

Haha, sorry. Men jag känner aldrig för att blogga när jag är glad ;P Har du ingen minisemester till snart då? Jess, telefonkonferens it is, hade tänkt ringa i helgen men kom på att man inte ska störa på semestern :) Men vi rings i veckan, först till kvarn!

2008-10-13 @ 17:25:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0