Låt din väg gå dig till mötes..

och låt vinden vara din vän.

Jadu.. Det är Body Shop som väntar i eftermiddag. Loggade in på min kundsida. Där finns det en käck liten flik som kallas "Kvitton". Ja, du läste rätt.. Man får där en översikt över alla sina köp på Body Shop. De har även haft nöjet att summera dessa kvitton. Så nu, mina vänner, vet jag exakt på öret hur mycket pengar jag lagt ner på denna butikskedja under loppet av 3 år. (Då är inte Kanada-inköpen inkluderade). Jag vågar faktiskt inte skriva här hur mycket det är. Jag vågar knappt se det själv. Jag vågar definitivt inte tänka på vad jag kunde ha använt pengarna till istället.

Åh. Så, med kvittot i hand och ytterligare ett att lägga till högen inom kort, börjar jag tro att jag går en personlig konkurs till mötes, och vinden..den viner om öronen så ovänligt som det bara går!

Och sen att sjukgymnasten tar 100 spänn i halvtimmen, 2-3 gånger i veckan, det gör ju inte saken bättre. (Vilket är mycket billigt, om man jämför med andra behandlingar jag fått i mina dagar som halt och lytt) Och i måndags hämtade jag i alla fall mina nya Nike-byxor.
Dyrt sa stämman, snyggt sa skatan!

Tur att inte pengar är allt...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0