Idag har jag..


målat en tavla..


myst med Ebba..


jobbat..

inte städat..
inte pluggat..

Egentligen var allt det igår.
Idag har jag pluggat..pluggat..jobbat (bio) och pluggat..
Igår kunde jag inte förmå mig att öppna en bok. Jag var tvungen att göra annat.
(Förmodligen hade jag kunnat tvingat mig själv, men det ville jag inte)
Inspirationen var borta, diciplinen var borta, orken var borta, lusten var borta.
Jag tror på att man får vara dålig ibland, för att vara lite bättre en annan dag.
Gårdagen var dock helt underbar. Kreativitet är underbart. Ebba var underbar.
Mitt jobb är underbart.
Det är inte så pjåkigt att plugga heller, har jag insett idag.
Känslan av att vara klar är underbar. (Är dock inte helt klar inför fredag, men klar för dagen)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0