20 frågor

Loggade in på Lunarstorm för första gången på otroligt länge. Lite nostalgiskt sådär. Något som är roligt med den sidan, som alltid har varit mitt favoritkoncept, är 20 frågor.
So here we go..

1. Värsta känslan? Ovisshet.

2. Bästa känslan? Success.

3. Din första tanke när du vaknar? Klockan, vad är klockan!?

4. Vilken ringsignal har du på din mobiltelefon? Frida Öhrn - Release me

5. Har du någonsin varit kär? Nej. Eller? Hur vet man?

6. Vad har du på väggarna i ditt sovrum? Enbart tapeter, än så länge.

7. Vad har du under sängen? Inget, ännu. IKEA-lådor inom kort.

8. Ser på? Gärna film.

9. Lyssnar på? Lars. Lisa.

10. Skriv nåt smart! Det är mig övermäktigt ikväll, tyvärr.

11. Om du fick träffa vem du ville, död eller levande, vem? Åh. Jag skulle gärna se hur de döda har det.

12. Vad stod det i ditt senaste mottagna sms? (K)

13. Vad vill du bli när du blir stor? Någon som gör skillnad.

14. Hur skulle dina vänner beskriva dig? Upptagen? Frånvarande?

15. Vilket är ditt lyckligaste ögonblick? Bollnästiden, sett som ett enda stort ögonblick.

16. Vad skulle du vilja vara världsmästare i? 400 meter häck.

17. Vilken kroppsdel klarar du dig utan? Båda knäna, höger höft och ländryggen bortskänkes mot bortförsel.

18. Vilken superhjältekraft vill du ha? Resa i tiden.

19. Vad är du beroende av? Endorfiner.

20. Vad skulle du ta med dig till en öde ö? Tillräckligt med mat och gott sällskap.

Och apropå nostalgisk. Det har varit mycket av den varan ikväll. Mycket gamla minnen, på många sätt och vis. Riktigt härligt, roligt, överraskande och underhållande. Jag ler, inside out. Idag har varit en (rätt) bra dag.

Ps. Vad för andra frågor kan passa in en Uppdaterad 20 frågor? Ds.

Kommentarer
Postat av: Frida

Jag tycker inte att du är upptagen och frånvarande Caroline, eller jag nu när du lever till 175% kanske du är lite upptagen men frånvarande, jag förstår inte riktigt tänket för för mig är du ständigt närvarande. Sådeså, exclamation point!

2008-10-07 @ 23:07:10
Postat av: Chefen

Sådär ja =) Väldans mycket trevligare läsning. Om än på ett lite oinspirerat sätt, men som sagt endock en (rätt) bra start. Får ta nån kväll framöver igen. "längtar" Hm ;O

2008-10-08 @ 00:46:07
URL: http://www.wikegard.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0