Ego-boost!

Det må vara halloween och höst och månadsskiftet oktober/november.
Men första snön är här! En hel del, måste jag säga.
Så jag äter pepparkakor och lyssnar på julmusik.
Jag saknar julen och jag saknar de jular som varit och aldrig kommer igen.

Idag är det helt fantastiskt väder. Vitt överallt, klarblå himmel och sol.

Jag har varit hos mina älskade och tänt ljus.
Nu ljuder Julen är här, ICA's välkryddade pepparkakor inmundigas, tillsammans med mjölk. (Vilken killer-combo!)
Allt detta i min nystädade lägenhet. Igår skrev jag klart allt plugg, hur enkelt som helst.
Fan va bra jag kände mig. Känner. Jag känner mig jävligt bra ibland.
Igår var en sån dag. Idag med.
Nu ska jag åka och lämna bilen hos mamma och pappa, sen ta en långpromenad i finvädret.
Jag bjuder på middag ikväll. Och dansar.

Allt är precis som det ska vara just nu...
Första dagen på en ny månad, och på resten av livet.

Kommentarer
Postat av: Frida

Måste då säga att jag är avis. Själv kan jag dra till med den klassiska, hade det varit minusgrader nu hade det snöat. Hoppas det finns lite snö hemma när jag kommer. Pussar och kramar.

2008-11-01 @ 19:44:53
Postat av: KillerB

Du är fan jävligt bra :) Men ta med dig pepparkakorna och kom hiiit!!

2008-11-02 @ 19:03:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0