Dedicated to You

God morgon alla tappra och trogna 7-8 personer som återkommer dagligen!
Det värmer att det är några som hittar hit lite nu och då, mest hela tiden, för att se vad som händer Mig och Mitt liv. Jag vet vilka några är, andra har jag nog ingen aning om.
Mig och mitt liv. Ja, det går bra nu. Jag mår bra! Det är skönt. Jag har mycket att göra, men det går, mest för det är kul! Jag känner mig inte särskilt vilsen, även om det finns en ovisshet inför framtiden. Jag är trygg i att det löser sig, på ett eller annat sätt. Jag känner att det är här jag ska vara just nu, och göra just det jag gör.

Nu har jag varit vaken i snart två timmar. Jag poar på med lite allt möjligt. Jag är otroligt trött, och har varit det i många veckor nu. Jag har ifrågasatt det där med "Morgonstund har guld i mun". Men, det är nåt speciellt med dessa fånigt tidiga mornar ändå.

Nu ska jag borsta klart tänderna och packa ihop mig och mitt.
Snart är det jul. Då kommer ni hem allihopa! Äntligen! <3

Kommentarer
Postat av: Frida

Klart allt löser sig, det gör det alltid. Du Therese har kommit med lite miniskvaller, intressant intressant. Saknar dig otroligt Caroline, har dock inte börjat med WAYC än, det kommer. Nu är det by the way 28 dagar kvar, sedan är jaaaaaaaaoooog heeeeeeemmaaaaaaaaa. Ska du till kyrkan på lucia ?

2008-11-13 @ 19:47:47
URL: http://acquisitivelife.blogspot,com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0