Vändning

Ja, mina vänner.. Nu har jag tröttnat på mig själv när jag är trött, less, grinig och allmänt stingslig. Jag vet att det är många med mig. Igår fick jag kommentaren "Oj, vi trodde det skulle bli lite bättre efter du fått mat. Men du är verkligen skitsur fortfarande!" Less nice, allra helst då jag verkligen inte var skitsur, jag var bara trött.

Jag är fortfarande oerhört trött, fysiskt trött. Men jag är desto tröttare på att upplevas skitsur då jag inte är det!
Trötthet, nu ska jag mota in dig i en vrå igen för jag har inte tid med dig. Idag fyller Frida, my love, 20 år. Detta ska firas med underbara vänners goda sällskap! Det ska bli jättetrevligt, så nu ska jag iväg och göra mig i ordning. Jag vet inte vad jag ska ha på mig, men det löser sig!



Ps. Grattis Älskling! Ds.

Psst... För övrig börjar jag kunna andas igen. Kortisonet hjälper och doktorn ringde hem för att höra hur jag mådde idag. Jag kan dock inte sova, men det är ju inget nytt. Igår åkte jag Fritt fall, med Tilt. Jag är fortfarande i chock men rätt stolt..och det visar sig att jag blir kvar i Sandviken, trots allt (: Dsssss..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0