a midsummer nights dream

Ja, midsommar var något utöver det vanliga, för en gångs skull! God mat och trevligheter i underbara vänners sällskap.
Perfekt, helt enkelt.

Det hela följdes av en underbar lördag. Sommarens första mini-roadtrip till Stockholm och SATC-premiären tillsammans med Rebecca. Ur-mysigt.

Nu sägs det att jag har lunginflammation. Jag vägrar tror det. Planen är att tänka mig fri från dessa misstankar.

Miniorläger mån-ons, Sthlmstripp tors sen är jag faktist ledig i nästan en vecka. Det är galet!

Det var en snabb uppdatering i vad som händer i mitt liv.
Nu ska jag återgå till släktträffen som äger rum på vår altan.


 Tur att några gick in för det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0