Med hopp om livet

Jadu, long time no writing.. Mycket har hänt på tre veckor, men inte mycket nämnvärt för omvärlden. Det händer mest saker i huvudet. Mycket dans, ännu mera jobb och en rätt stor distans till allt som var "det gamla vanliga". Kanske vi måste förändra vardagen emellanåt, just för att man ska kunna återgå till den sen?

Jag hade tänkt att jag skulle ta tag i bloggandet igen, men inte med ett inlägg om vad som känns, tycks och verkar vara. Inga konstiga formuleringar och kryptiska meddelanden till de som inte setts i ögonen på något som börjar bli farligt länge. Ingeting sånt. Bara ett meddelande som säger; Hej, jag lever. Jag är ledig idag, med ett visst hopp om livet.

Nu ska jag gå ut och gå med en god vän och mina nya springskor. Spritt nya älskade Asics, direkt importerade från Staterna. Hem till mig, för att vara i slitas tillsammans med min hälsa. De var "billiga" och de matchar. Det var kärlek vid första ögonkastet.

Over and out.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0