Ryck!

Ja, det rrrrrycker i mitt ögonlock! Det har ryckit sen igår kväll och vill inte sluta. Någon med ett hett tips för att få det hela att sluta? Alla förslag mottages och övervägs seriöst, nu är det kris!

För övrigt är det tisdag. En ytterst diciplinlös tisdag, då det var meningen att det skulle motioneras här på morgonen/förmiddagen. Tji fick den som trodde det! Ha! Johanna var tvungen att jobba, och jag sova..tyckte jag. En liiiten stund till bara. Lite? Ja. Fast nej. Jag insåg att jag inte var trött längre, så jag gick upp. Tänkte att, ska jag ut och springa vill jag nog ha några nya fräsha låtar på ipoden. Det var tvunget att konverteras och grejas. Medans jag väntade fick jag för mig att jag skulle spela flöjt. Ja, byta om, hoppa i springkläderna lät ju dumt? Nej. Dumt lät dock flöjtspelandet, lite. Det var längesen, fast kul! Tro inget annat! Väl investerad tid i ickemotionerande, måste jag säga. Nu har det i alla fall hunnit bli för sent. Wooopsie!

Efter den kulinariska frukost som nu färdigställs i mina tankar (får se hur långt jag kommer i praktiken) blir det dusch, sen cykel till ICA där jag har dejt med min ny-gamla kollega. Hela eftermiddagen/kvällen är sedan vigd till arbete, och jag är så exalterad! :D Jag är verkligen första-dagen-på-jobbet-peppad! Hoppas det kan hålla i sig i en hel termin. Framtiden ser dock otroligt ljus ut på den fronten, måtte det inte vara ett mötande tåg!

Det ringdes även denna ljuva morgon från min andra inkomstkälla där de önskade att jag skulle jobba
ikväll: Åh, kväll! Men, nej, tyvärr.
på fredag: Förmiddag? :S Okej då
på söndag: Förmiddag, IGEN? Åh. Jaja, skriv upp mig.
Jag är dock helt nollställd då jag inte vet om jag har något planerat inför fredag redan. Heller inte söndagen. En kalender börjar bli aktuell, mycket aktuell.
Nu när ändå ämnet jobb är på tapeten, ska jag på intervju inför ett tredje jobb på onsdag. iih. Ibland känns det bara så..bra! Är så glad att allt har löst sig. Skräckscenariot är som bortblåst.

Oj, klockan rinner iväg. Måste rusa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0