Flyg min fågel, flyg dig fri..

Flyg dit vinden för dig.
Tag till sällskap fantasin och allting som berör dig.











Flyg så lyhörd som Du kan,
och så lättrörd som Du vågar.
Flyg Dig hungrig, ät Dig mätt.
Flyg Dig törstig.
Vila.
Vid vilda fåglars källa.

Fredagen den 22/2 begravdes alltså min älskade mormor.
Detta var då fem dagar efter att min evigt saknade farmor även hon begav sig från jordelivet. (17/2)

Jag vill här och nu passa på att tacka Er som finns i min närhet under den här tiden. Tack.
Vissa av er har jag omkring mig oavsett, och till er räcker inte orden till, hur jag än försöker. <3

Kommentarer
Postat av: Lovisa

Jag beklagar verkligen sorgen.. Forlorade min mormor nyligen jag med och jag kanner igen kanslan

2008-02-28 @ 12:54:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0