Välsignad december..

..står för dörren och livet längtar.

Ja, då var det första dagen på en ny vecka, på en ny månad och för resten av livet. Och nog längtar livet allt. Inte bort, inte tillbaka, men framåt. Livet längtar framåt, jag längtar framåt och är otroligt nyfiken på vad som kommer längre fram. Släkt, vänner, journalister, kollegor.. Alla älskar att ställa frågor om framtiden. "Vad vill du bli?" "Vad ska du göra sen?" "Hur ser ditt liv ut om 10 år? Vad man vill bli kan man svara på, vad som kommer här näst kan ibland vara försvarbart..men finns det någon som vet hur livet ser ut om 10 år från nu? Då det inte ens finns någon garanti på att man har ett liv, är den frågan lite svår att svara på.. Jag vet i alla fall inte, varken vad jag vill, ska eller kommer göra framöver. 2009 är fortfarande relativt obokat, så passa på gott folk!

Nu vet jag i alla fall att jag ska bege mig till jobbet. Tidig start idag.
Veckan bjuder på utförande av drama-talanger och from. 8.00 idag intar jag min får-roll. Känns bra! Lite som reklamen..
Born to be cheap!

Kommentarer
Postat av: KB

Spelar du en biiiroll? Eller känner du dig bara lite fåraktig?

2008-12-01 @ 18:23:08
URL: http://svenssonrebecca.blogg.se/
Postat av: Frida

Tycker du ska boka in ett besök hos mig, sådeså

2008-12-01 @ 22:39:55
URL: http://acquisitivelife.blogspot,com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0