Det är allt en julnatt inatt..

Jag tycker ju det är lite festligt med listor. Det är alldeles för sent och jag borde sova, men en lista bör vi väl hinna med? Det är ju trots allt jul..

Lovar du att vara ärlig? Ja.
Du heter: Caroline Rita Maria Hannuksela Axelsson
Smeknamn: Lill-sockret, Shmerb, Harriette
Favorit låt just nu: Jill Johnson - I can't make you love me
Beroende av: Endorfiner
Vad tror folk om dig? Att jag jobbar jämt?
Stämmer det? Ja

Hur imponerar man på dig? Man är målmedveten och positiv
Brukar du skratta för dig själv? Ja!
Vad står det i ditt senast inkomna sms? Att det nalkas morgonpromenad 8.00 imorgon.
Vart bor du? Norra Götgatan, Sandviken, Sweden
Trivs du där? Förträffligt!
Äger du några converse? Ja.
Är du allergisk i mot något? Ja, en hel del. Pälsbeklädda varelser och diverse julblommor mest.
Har du haft sex idag? Det är en definitionsfråga
Nästa mål i ditt liv? Harmoni/balans
Hur svarar du i mobilen? Det beror på vem det är. Mest "Haaallå!"
Vem ringde dig senast? Rebecca
Vad sa den du senast pratade med i telefonen? "Ah, bra, ses om fem, puss, hej!"

Antal sömntimmar inatt? Fyra ungefär
Var du ensam? Nej
Tycker du om din pappa? OM jag gör!
Brukar du komma i tid? Ja!
När mår du bra? När jag känner att "Allt är precis som det ska vara just nu"
När blev du fotad senast? I söndags
Hur känner du dig nu? Trött, otroligt trött, och ångestfylld över att jag är vaken fortfarande
Vanligaste färg på dina kläder? Svart
Vad tycker du om fötter? Jag kan knappt ta i mina egna
Är du aktiv i skolan? När jag väl är där, ja. Annars, tyvärr inte
Vad saknar du? T i d, diciplin

Hade du en bra kväll igår? Ja, det var mysigt
Favorit dryck på morgonen? Kaffe
När brukar du gå och lägga dig? Alldeles för sent
Är du blyg? Nej, tyvärr
Sysslar du med någon idrott? Just nu, nej
Kärlek vid första ögonkastet? Nej
Vad krävs för att du ska bli full? Gott sällskap

Har du spytt offentligt? Nej, det är nog dåligt med det
Vad skulle du göra om du vore kille/tjej för en dag? Jag skulle nog bara känna efter och försöka förstå
Kategoriserar du dig själv i någon speciell stil? Nej
Är du bortskämd? Ja, med kärlek
Vad gör du i morgon? Jag morgonpromenerar, jag spenderar tid hos grannarna, jag gästspelar som tomte, jag umgås med min älskade familj, jag jobbar under julnattsmässa, jag minns och jag saknar.

God Jul, hörrni!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0