Dagens..

Kläder: Svart, grått, mjukt
Smink:Nada, a lá naturelle
Frisyr: Halvblött efter-dusch-rufs
Bild:
 
Foto: Frida Eriksson Redigering: Jag
Läsning: "Det ordnar sig alltid", kurslitt. Snart.
Låt: Sonja Aldén - Du får inte
Mat: En macka till frukost, lite chili-con-carne till lunch
Vill ha: M o t i v a t i o n, ledighet, mera pengar
Humör: Omotiverad, uppgiven, lat, ångestfylld
To do: Plugga! Städa! Diska! Laga mat! Baka pepparkakor, dricka glögg och mysa till ER.
Borde: Plugga! Städa! Diska! Laga mat!
Längtan: Ledig tid, ork, bli frisk och hel = träna
Beroende: Kaffe
Roligaste: Brillianta Julklappsidéer! :)
Tråkigaste: Att jag måste bli ledsen på mig själv för jag aldrig gör det jag ska.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Kläder: Bara underkläder nu.

Smink: Inget smink, dock lösnaglar (!?)

Frisyr: Det vanliga trasslet, börjar dock bli på tok för långt nu.

Läsning: A Thousand Splendid Suns

Låt: The Shins - When you Notice the Stripes

Mat: Smörgås och kaffe till frukost, köttfärssås, fullkornmakaroner med brocckoli till lunch.

Vill ha: Ljusare dagar.

Humör: Varken glad eller ledsen, varken pigg eller trött. Tomhet?

To do: Ringa några samtal, betala räkningar.

Borde: Hårdplugga!

Längtan: En speciell.

Beroende: Nikotin, har dock varit utan i snart två veckor.

Roligaste: Stötte bra idag. (Biljard)

Tråkigaste: Gnisslar tänder.

2008-12-09 @ 23:57:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0