Vardag

Var dag.. Varje dag.. Var i dag..
Äh. Nu så.. Idag. Möte på jobbet. Fixa lite. Fått en jobbmobil. Spontanshoppat.
Det gör ont i hela kroppen, så nu överväger jag det faktum att det kan tänkas bli en vilodag. Eller inte. (Kiropraktortid nästa vecka, can't wait!!!!)
Gårdagen var för övrigt alldeles perfekt. Morgonpromenad, jobb, fika med efterlängtade tjejerna, Valbo en snabbis och sen film med Thomas. Helbra, helt enkelt.

Det är mycket som händer nu. Jag ska läsa på högskolan, vilket är helt nytt och främmande och udda och allt. Men kul. Vi ska åka på personalresa 1-3:e september. Är inte så insatt, men det blir nog bra. Flytt!!! Begravning. Jag ska spela. Lånade hem psalmboken idag, dags att börja öva. Alla fyller 20 år den här månaden (September, jag är redan där), inklusive mig själv. Stockholmstrippen är därför inbokad, vet bara inte när.

Tiden räcker inte till. Ge mig dygn med minst 30 timmar, tack!
Men jag mår relativt bra, och tänker inte klaga. Som jag sa i det tidigare inlägget, det är tur att vardagen är fylld med glädjeämnen och saker att se fram emot.

Tack för mig.

_________________________

Update: Tänk va nöjd man kan vara efter att ha tvingat sig ut i springspåret,
trots smärta och enorm omotivation.
Pappa och jag trotsade backarna och myren, och gjorde det fortare än någonsin.
God bless Tigerbalsam och ett jävlar anamma! (och pappa, så man har någon att springa ifrån. Känns alltid bra att vara snäppet före någon annan ;) )

Kommentarer
Postat av: KB

Sorry HG, men det har varit rätt snabba svängar. Tänkte på dig när jag var där! Det vore ju bra för oss alla, jag får pengar, du får (mer) rabatt och TB får cocos i alla paket framöver. Det vore kanon :) Jag ringer nån dag, förhoppningsvis efter att personalchefen ringt, senast nästa vecka med andra ord :)

2008-08-28 @ 20:13:16
Postat av: KB

Sorry HG, men det har varit rätt snabba svängar. Tänkte på dig när jag var där! Det vore ju bra för oss alla, jag får pengar, du får (mer) rabatt och TB får cocos i alla paket framöver. Det vore kanon :) Jag ringer nån dag, förhoppningsvis efter att personalchefen ringt, senast nästa vecka med andra ord :)

2008-08-28 @ 20:14:47
Postat av: KB

Oj. Jag råkade tydligen mjukspamma dig lite.

2008-08-28 @ 20:15:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0