Rutiner

har det inte varit många av den här sommaren, och lär inte vara det lättaste att skapa den här hösten, men jag ska verkligen försöka. Sommarens schema har varierat hejvilt och träningen har allt som oftast kommit i kläm. Nu är jag tillbaka på banan efter ett par cykelpass och lite springning. Sömnen är fortfarande helt..som den inte ska vara, så jag somnade inte förrns 4 - 4.30 imorse. Nu tänkte jag försöka ställa tillbaka dygnet (om det nu är det som är problemet?). Ringde just och kollade, inget "ordentligt" jobb förrns på torsdag. Jag klagar inte! Det ger mig flertalet dagar att spendera med storebror+flickvän som är här (:

Nu ska jag i alla fall bege mig ut på morgonpromenad, innan regnet återkommer? Efter jag fått i mig en kopp med skållhett kaffe, dvs. Sen blir det nog Årsunda och farfar/farmors grav & Hofors och morfar/mormors grav-turné. Eller ska jag säga Gästrikland-runt?

Kommentarer
Postat av: Martina

Om man ändå kom igång med träningen. Höhö. Dock har jag och Malin ett väldigt bra schema att leva efter. 1. Ät inte Nutella till frukost. 2. Vid tandborstning - sitt i jägarsits.

Men! I fredags jobbade jag ju. Iofs martyrdiskade jag nästan hela dagen, men jag kikade fram ibland. Du skulle ha frågat efter mig.

2008-08-11 @ 16:19:32
URL: http://www.marty.toobigtofitinhere.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0