Motivation

är ett ytterst intressant begrepp då det styr så otroligt mycket, men påverkas så otroligt lätt. Det värsta av allt är att det sitter enbart i huvudet. Sånt stör mig nåt så oerhört, saker som bara existerar i hjärnan. Tankar, känslor, motivation. Ge mig materia.

Motivationen är allt ifrån hög idag, men så får det vara. 1 pyjamasdag i månaden är väl ändå godkänt? Tänk förr, då var det 1 i veckan. Minst. Utvecklingen går framåt, även om jag är less på det mesta och de flesta just idag. Vinden vänder. Egentligen tycker jag om er allihop. Vissa lite för mycket. Dagar som denna vill jag inte tycka om någon, det är lättast så.

Over and out.

__________________

Update:
Åh. Klago-dag nr 1. Men jag är så galet less på att det värker i hela kroppen, golv till tak - tå till huvud! Jag vill inte känna mig som Agda 95 längre! Jag har tametusan inte ens fyllt 20. De sista veckorna som tonåring spenderas alltså inte på krogen, ung, naiv och ansvarslös. Nej, de spenderas i hemmets lugna vrå med sveda och värk. Åh. Less less less.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0