Jag var "En av alla dom"

som krigade på i regnet, iförd en sopsäck, för att bevittna ytterligare en strålande insats av allas vår egen Lars. Jag skulle ljuga om jag sa att jag var lyrisk. Lyrisk var jag måndagen den 7:e juni, 2004. Det kommer aldrig kunna slås, ever, någonsin, in my life. Men Lars är alltid Lars, och det är klart att han var grym. Det tyckte jag och 17999 andra, även om han inte sjöng Kom änglar. Han inledde med Mareld, och det gjorde min kväll.

Apropå måndagen den 7:e juni 2004.. Kan ni förstå att jag sprang runt och skrek som en dåre klockan 5 på morgonen när jag läste det här mailet?

Grattis,du har vunnit 2 st biljetter till Lasse Winnerbäcks exklusiva konsert den 7:e juni i Stockholm.

Du som vinnare måste acceptera några enkla regler som vi hoppas att du respekterar. Det har varit över 8.000 personer som deltagit i utlottningen och endast 200 personer har haft lyckan att vinna vardera 2 biljetter. Både vi och skivbolaget har varit fullständigt nerringda av alla som vill köpa biljetter till vilket pris som helst. Säljer biljetter gör vi dock inte, utan detta är en konsert som Lars Winnerbäck själv bjuder endast dig och ytterligare 199 vinnare på. Bland de enkla regler som finns gäller det att du inte får sälja denna biljett vidare till någon annan, utan detta skall verkligen vara gratis för fansen. Detta är helt personligt till dig och kan du inte gå så skulle vi verkligen uppskatta om du kunde svara på detta mail så att någon annan lycklig vinnare kan utses. Likaså vill vi verkligen att ni skall hålla platsen för konserten hemlig eftersom det inte får plats fler än de antal som har lottats ut. Du måste även komma i sällskap med din kompis och ta legitimation med dig för att kunna styrka att det verkligen är Du som kommer.

Plats: Södra Teatern (på Mosebacke på Mosebacke Torg), Stockholm
Dag: Måndagen den 7:e juni
Tid: 19.30

Du kommer inte att få en fysisk biljett hemskickad utan du står uppskriven på gästlistan inklusive en vän.Insläpp sker 1 timme före konsert, dvs kl 18.30. Det är sittplatser som gäller och även platserna lottades fram samtidigt som dragningen.

Ingen åldersgräns till konserten.
Du får gärna ta med din kamera för fotografering, däremot är filmkamera eller bandspelare inte tillåtet.

Efter konserten kommer det att bli en efterfest i en närliggande lokal.Ingen åldersgräns till efterfesten.

Varmt Välkommen!!
Med Vänliga Hälsningar
United Stage Artist

Det mina vänner, gör mig lyrisk. 7/6 -04 kommer alltid vara ett, för mig, heligt datum.
Kvällar som gårdagen är fantastiska för det påminner om då, och allt som var helt fantastiskt bra då. För, ja, det var bättre förr. Även om nuläget inte är så pjåkigt det heller.

Kommentarer
Postat av: Frida

: ) Miss you

2008-08-10 @ 23:57:39
Postat av: Jonas

Jag hade också sprungit runt och skrikit som en galning! :D

2008-08-15 @ 11:53:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0