I just wanna dance with you..

Ja, sommarens förmodligen bästa danskväll är nu över. Ni som vet hur mycket jag dansar, kanske förstår hur bra det måste vara för att vara Bäst. Jag tänkte inte åka först, och det är förmodligen där det sitter. Utan förväntningar, efter att ha klagat över hur trött jag var i telefon i en halvtimme, gjort mig i ordning på en kvart, fått vattenplaning sjutioelva gånger, varit skitless på det förbenade vädret kommer den alltså, den ultimata danskvällen. Nu var det dock folk som inte brukar vara där, och de som brukar vara där var det inte. På både gott och ont. Hade de där favoriterna varit där också, då hade det varit fullbordat. Men, nu var lägsta nivån den högsta och endorfinutlösningen maxad, så då kan inte ens jag tänka på nackdelarna. Inte ens jag.

Nu ska vi se om detta kan få mig att sova ordentligt i natt.
Håll en tumme, eller två.

Kommentarer
Postat av: Martina

Du... Vi ska väl fortfarande ses när vi är 25?

2008-08-04 @ 10:55:58
URL: http://marty.toobigtofitinhere.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0