Info.

Jag tankte bara informera samtliga att lordagen ar nu bestamd att spenderas i Vancouver. Med andra ord, jag kommer vara borta hela morgonen/dagen/kvallen och halva natten. Jag antar att det nu ar jag som far chansen att skriva den san grej till tidningen;

"All eventuell uppvaktning i samband med min fodelsedag undanbedes vanligen, bortrest."


Jag kommer alltsa inte finnas tillganglig via telefon den dagen. De som mot formodan fortfarande skulle vilja ringa blir nog tvugna att bestamma en tid med min sekreterare. Detta gors lattast via mail. Kommentarer till denna text kan anvandas i varsta fall. Att ringa till min mobil under dagen ar ju ett alternativ, men eftersom det kostar skjortan for bade er och mig sa avstar jag helst fran detta tillvagagangssatt.

Ja, da tackar jag for mig, for er uppmarksamhet och onskar er en god kvall,
fastan det tar emot da klockan har ar 9.28 AM.
Mitt namn ar Caroline som rapporterar fran ett regnigt Kelowna.

Kommentarer
Postat av: mamma

Jättegrattis till dig! Önskar du var här, men Vancover kan väl få ta hand om dig på din 19årsdag!
Massor med pussar o kramar från oss alla!

2007-09-21 @ 10:31:26
Postat av: Camilla & Noah

Stort Grattis på födelsedagen!! Hoppas du har haft en kanondag/kväll/natt :) Kramar i massor från oss.

2007-09-22 @ 18:24:56
Postat av: Eva

Grattis Caroline! Hoppas att du hade en toppendag i Vancover! Tack så mycket för grattis-smset för en vecka sen, det värmde. Nästa år får vi dra ihop en riktig 20-årsfest tycker jag! Ta hand om dig. Kramar

2007-09-23 @ 14:41:31
URL: http://eva.toobigtofitinhere.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0