Forandringarnas Sondag.

Ja, det blir en snabbis har. Maste kila i sang inom kort, helst nyss, da det ar spinningdags imorgon bitti igen. Det olidligt tidiga 6.15 passet kanns lite val olidligt tidigt, men..as long as there's a will, there's a way!

Forandring var det ja. Denna regniga sondag bestamde jag mig for att klippa av mig halva haret.

Sagt och gjort. Sahar blev det.
   
Ja, det var ju inte sa farligt tanker sakert de flesta (utom mamma!). Sa, mamma, hall i hatten!
I nacken ar det nastan inget kvar. Det ni ser ar det langsta.
Och det ar inte langt, for att vara mig.
Caroline goes bob. Lite smakul. Platina blond sadan dessutom.
Men det kalaset ordnade jag alldeles sjalv.
Det sag ut ungefar sahar.

Aaaaaliiieeenish!



Men det ar inte nog med det. Idag har aven jag kopt mig ett par jeans. Ett par alldeles egna tighta jeans som sitter dar dom ska! Dock ar jag ju lite for lang for det har landet. Men nu ar det sa manga som har sagt att dom inte aaaar for korta, sa jag litar pa dom. Punkt slut.

Det ar vad jag har roat mig med idag. Imorgon tar en ny vecka fart.
Da har jag varit har i 7 hela veckor. Time flies!


Kommentarer
Postat av: mamma

Det var jättefint!Det är ju alltid kul att förändra
sig, såg kort på dig hos mormor i helgen o där var du ju alldelens svart nästan!
pok o snart är det jul!

2007-10-01 @ 15:02:33
Postat av: TF

Vi tycker det är otroligt fint!!
Hej

2007-10-01 @ 15:41:56
Postat av: KB

Men gud så snygg du är! Alla förändringar är tydligen goda :) Och jag ser med spänning fram emot att få se även jeansen på! Saknar dej!
Pussokram

2007-10-01 @ 16:05:31
URL: http://svenssonrebecca.blogg.se
Postat av: Anna-Karin

Sexy Mama!

2007-10-01 @ 16:33:23
URL: http://anna-karin.toobigtofitinhere.com
Postat av: Jennifer

Guu va snyggt! :) Jätte läckert! Sköt om dig. Kram!

2007-10-02 @ 11:16:05
Postat av: Mackan

Häftig brud!!!!!

2007-10-08 @ 23:19:03
Postat av: Pallan

Du är alltid snyggast.

2007-10-09 @ 13:04:04
Postat av: Thooomas. Din föralltidvarande granne :)

Heeej :)

det blev kanon det där du ! :D har inte vart så pigg på det här bloggandet på sista tin.. vart så trött på datorer överhuvetaget när det där facebook dök upp. det är liksom inte min grej de du. men alla försvinner över till de. men nu har ja samlat mod ialf :) så nu ska ja la börja ;)

bokade hemresan till julen här nu :) tänkt då du ! det kommer bli helt sagolikt ! bästa julen nånsin tror ja ! hört att snön börjar komma där hemma nuredan också :D underbart att vi slipper den här nere.... ;) IFK tar nog hem sm-guldet i år också. och annandagsbandyn lär vi gå på i år.. komma hem till traditionerna liksom. nää du får hade himla bra. :) vi hörs ! ;D bamsekrammar.

2007-10-13 @ 23:18:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0