Fröken Händig

Ja, man kan ju fundera vad ett mijöombyte egentligen kan göra med en människa? Här sitter jag mitt i natten, iförd min nyinköpta rosa pyjamas, och syr. Jag vet inte själv vad det är, men något har ju hänt. Det måste det, annars verker det lurt! Under dagens lopp har det även inhandlats 4 rosa plagg. Ett stycke pyjamas (á 2 plagg) och två t-shirts.
Spännande!

Kanada-landet har även ett starkt inflytande på min hårlängd. Ja, många trodde inte det var möjligt, men nu är det ännu kortare! And I like it!! Det finns diverse bildbevis på detta. Dock inget bra nog för Fröken Händig, så ni får allt fortsätta vänta och fantisera.
Spännande!

Och vad sys då? frågar sig säkert de flesta. Allra helst mamma. Jo, det var ju så att en fåll på ett par gamla hederliga älskvärda byxor hade släppt. Så går det ju inte att ha det, måste lagas. Sagt och gjort. Nu kan jag åka till Toronto hel och hållen imorgon.
Spännande!

Idag har jag även shoe-shoppat. För att balansera allt rosa med prinsess-varningstriangeln på införskaffade jag, till min fars stora fasa, ett par Converse-skor. Lite den-gamla-goda-tiden över det hela. Jag har även letat fram mina gamla hederliga Levi's jeans. De ska få åka med till Toronto. Häng och Converse igen, och lite rosa.
Spännade!

Identitetskris ? undrar säkert ungefär 110% nu. Nejdå. Omväxling förnöjer, som det så glatt heter. Back to the good old days. Träffa Jensa igen. Niagarafall och världens högsta byggnad. Dirty Dancing. Veckan lär bli minst sagt
Spännande!

Kommentarer
Postat av: Anna-Karin

Ana avundsjukan, ana den! Inte över allt rosa nödvändigtvis. ;)
Mår du bra vacker?

2007-11-16 @ 09:59:56
URL: http://anna-karin.toobigtofitinhere.com
Postat av: jag

jaja, men de var kanske 10 ganger overdrivet.
+ att jag var hungrig. faktiskt :P

allt de dar hande inte, bara att jag fraga om macke var matt. ;)

2007-12-08 @ 09:39:47
URL: http://brumpis.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0