Jag kan springa framåt, jag kan springa bakåt...

Dags att byta om. Jag öppnar påsen som är den
snyggaste i världen. Ja, det är den!
Men jag plockar upp nånting som är ännu snyggare.
Alla tappar andan och jag älskar det jag ser.
Ett splitter nytt blått, vitt och glänsande...löparställ!

image5

Jag kan springa framåt, jag kan springa bakåt.
Jag kan hoppa höjdhopp i mitt nya löparställ, löparställ, löparställ!
Jag kan ta mig över en fårskinnsfäll
i mitt fräsiga löparställ.
Jag kan skjuta hårt och med en skräll i mitt nya löparställ!

image6

Våran feta fröken står i rosa overall,
hon blåser högre i sin pipa än vad något öga tål.
Jag glider sakta fram över golvet av parkett
och försöker dölja stoltheten men det är inte lätt.
En snabb spurt hit, en kvick rusch dit
och så en sväng in i hörnet, jag ger järnet!
Ner på rygg och cykla för att fröken verkligen ska se
vad jag har på kroppen, men hon gör inte det.
Jag blir förbannad och skriker :
Det här är ett splitter nytt blått och glänsande löparställ,
ser du inte det?


Kommentarer
Postat av: Anna-Karin

Sexy Mama!
I want a piece of that.

2007-07-18 @ 15:05:28
URL: http://anna-karin.toobigtofitinhere.com
Postat av: KB

OH MY!

2007-07-18 @ 15:20:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0