En snabbis..

..innan det är dags att bege sig igen. Bah!
Kom alltså precis hem från äventyr i Dalarna. En mycket omtumlande gårdagkväll satte sina spår. Jag nickade till bakom ratten ungefär 10 gånger på vägen hem. Riktigt läskigt. Men nu är jag hemma med livet i behåll. Kvällen innan det bjöd inte heller den på mycket till sömn i och med långväga gäster, heller inte kvällen innan det då det var utgång som gällde. Så nu är det måttligt slitet på H. Axelssons avbytarbänk. För det är där jag sitter nu, på avbytarbänken! Utbytt på grund av dålig dagsform. Men, från och med att jag har slutat 21.15 ikväll, tills på måndag morgon så ska jag vara så leeeedig! (Ja, en helt ledig dag är guld värd nu för tiden!) Men det är ett arbetspass kvar innan ledigheten kan ta sin början.

Så, nu är det dags att bege sig ner till Fridolf, sen jobb. Tjoho!

Förresten, klassen, rackarns va snygga vi var på studenten!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0