Med er pa andra sidan jorden far jag tid till ingenting..

                       image50
                                                                                         I can see you!

Dagen ar Sondag, klockan ar nu 18.33 or 6.34 PM. Jag har fortfarande lite svart med det dar, men jag lar mig val.. Jag sitter nu har och ser ut over en klarbla himmel, som annars har varit gra och regnfylld hela dagen. Tanken var stranden, men istallet fick det bli till att pricka av diverse nodvandigheter pa shoppinglistan. Den sag ut som foljer
          
                       image51

Punkt 1 ar nu avklarad. Jag har inforskaffat mig en bla pyjamas i shorts-och-linne-stil. Billigt och bra. Duger for mig.
Punkt 2 kan for vissa vara lite overraskande da jag manga ganger bojkottat flip-flop tofflor, MEN da jag fatt rediga skavsar fran mina hederliga Adidastofflor har jag tvingats till insikten att flip-flops ar riktigt fiffiga. Hittade dock inga som dog, sa jag far snylta pa Helenas ett tag till.
Punkt 3 kunde prickas av efter manga om och men. Jag, som egentligen inte gillar vita trojor, akte ifran allt vad vita overdelar hette och insag, nar jag kommit hit, att det kan vara ratt bra att ha enda. Krasen som jag ar tog det mig ett tag och manga olika affarsbesok att hitta det jag fann. Men ett linne och en troja blev det!
Punkt 4 var den mest intressanta punkten, enligt mig sjalv, da jag blivit som besatt i traningskladersinkop. Det visade sig dock att det skulle bli en kostsam affar. Denna kunde darfor inte ta plats idag, utan jag far vanta till ungefar..imorgon. Hittade dock nagra tankbara alternativ, men forst vantar ett besok i en affar dar de allra basta traningskladerna tydligen finns, Lulu Lemon! (http://www.lululemon.com)

For ovrigt har helgen bjudit pa mitt livs forsta rugbymatch! Det var..intressant. Sjalvmordsliknande och manligt, skulle man kunna saga. Jag trodde aldrig jag skulle saga detta om nagonting, meen, ingenting for tjejer! Tranat har jag ocksa gjort. Sprungit Mission Creek. Beskadat ornar! Ja, pappa, det ar sant! Har ser man ornar varje dag, mer eller mindre.. Sa, Lilla Fagelboken kan slanga sig i vaggen! This time we're talking biiiig birds!

Det finns sa mycket att beratta sa jag inte riktigt vet i vilken ande jag ska borja, och medans jag funderar pa det har jag hunnit glomma bort ngt jag tankte att jag skulle skriva ner. Sa, jag tror jag skippar alltihopa och beger mig ut en svang och beskadar solnedgangen nere vid sjon istallet..


Kommentarer
Postat av: mamma

de nya flipp-flopparna kommer att ge nya skavsår är jag rädd!
vita toppar får bli nästa skick till Canada!
kramar i massor!

2007-08-27 @ 08:17:19
Postat av: axelsson

kan man få skavsår av dom tofflorna? bästa saken som uppfunnits sedan färdig-skivad ost jue! 8)
hoppas allt är bra med dig syrran, för här är det alla tider och idag ska vi få se lägenheten för första gången, yay!
take care!
over n out

2007-08-27 @ 08:58:17
URL: http://slashdot.org
Postat av: Pallan

du vet, pappa har varit rugbyspelare, belive it or not!
Det är superroligt att läsa om allt du har för dig. Du verkar leva loppan där borta! Lika bra det. Här hemma är allt som vanligt.
men som sagt, du är så saknad

2007-08-28 @ 16:34:29
Postat av: Tomas

Du glömde sötlakrits på inköpslistan..

2007-08-28 @ 21:50:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0